7 Ekim 2007 Pazar

Renk Körü müsünüz? eğer bu güne kadar denemediyseniz test edin..

Çoğu kişi renk körü olduğunun farkında bile değildir. İşte yeterince uzun bir test. Bakın bakalım renkleri doğru algılayabiliyor musunuz?

Test: 1
İlk önce birinci testimiz, burada yapmanız gereken sol taraftaki x başlangıç noktasından x bitiş noktasına kadar yolu takip etmek. Eğer çıkış noktasından çizgiyi takip ederek varış noktasına ulaşabiliyorsanız ne âlâ. Renkleri gayet iyi algılıyorsunuz demektir. Aksi hâlde renk körlüğü olabilir.

Test:2

Bu test başarılı bir şekilde sonuçlandı ise sırada diğer testimiz var. Şimdi de hangi rakamları göreceksiniz bakalım. cevaplar hemen testin altında
(resim 1)


(resim 2)

(resim 3)


(resim 4)

(resim 5)


Şimdi gelelim cevaplara: rakamlar sırasıyla: 29 - 6 - 74 - 8 - 5


Test: 3
(resim 6)

(resim 7)


(resim 8)


(resim 9)


(resim 10)

Buraya kadar ulaştıysanız tebrik ediyorum. Rakamlar sırasıyla: 16 - 3 - 42 - 73 - 15
Vee son test



Bir şey göremediniz mi yoksa siz de benim gibi.. Telaşlanmayın hemen bu son resimlerde sağlıklı bir göz, rakam/ sayı görmez. zaten ortada rakam da yok. Ama eğer son iki resimde bir takım sayılar görüyorsanız, üzgünüm ama galiba renk körüsünüz.

1 yorum:

ahmett dedi ki...

ben bunların hepsini dosğru bi şekilde gördüm ama renk körüsün diye mülakattan elediler beni galiba heyecandan oldu